2022 løvfaldstur

ARBEJDSDAG 11/9 2022

Dogdancing kursus i HKL efterår 2022

HKL har fast hvert forår og efterår 2 dogdancing kurser hver anden onsdag aften.

Se udførlig beskrivelse af dogdancing andet sted på HKLs websider.

Deltager forudsætning:

Kurserne er for let øvede og øvede ekvipager. Dvs. hunde og hundeførere, som har gået til dogdancing og er i gang med et dogdancing program (Freestyle eller Heelwork to Music).

Desuden ekvipager, som har trænet tricks og nu vil i gang med at finde musik, lave en  koreografi og træne et dogdancing program.

De fleste af deltagerne deltager ved Heelwork to Music konkurrencer og alle, når vi laver opvisninger (f.eks. På plejehjem, ved sommer og byfester).

Datoer efterår 2022: Onsdag d. 17.8, 31.8, 14.9, 28.9, 12.10, 26.10.  Såfremt vi kan finde et sted at træne indendørs kan vi også træne lidt i november.

Tider: Der er hver trænings aften 2 kurser. Kursus A og kursus B (1, 15 time pr. gang pr. kursus). I august træner kursus A kl. 17.30-18.45 og kursus B kl. 19.00-20.15.

I september og oktober bliver start tidspunkt tidligere med start kl. 16.30 for kursus A og kl. 17.45 for kursus B, medmindre vi finder et sted at træne hvor der er lys)

Der er påhvert kursus plads tilmw 5 deltagere. Såfremt der er nye som ønsker at starte på et dogdancing kursus i HKL og kurserne for let øvede/øvede bbliver booket kan der evt. oprettes et begynder dogdancing kursus over 4 gange onsdag aftener i de modsatte uger.

Instruktør: Mugge Pinner. Medhjælpende instruktør Helle Vedstesen.

Tilmelding: Tilmelding sker ved at sende en mail til mugge.pinner@mail.dk med følgende oplysninger (en blanket pr. hund hvis man ønsker gå med 2 hunde)

Kursets navn: Dogdancing kursus forår 2022. (Skriv om kursus A eller B)

Førers navn:

Adresse:

Post nr.:

Mobil:

Førers alder:

Hunds navn:

Hunds køn,

Hunds alder:

Hvad trænet af dogdancing før:

Andet herunder evt. særlige ønsker til tricks/Heelwork positioner eller begynderkursus:

2022 Sommerfest annoncering

Marker dato og lad os få en hyggelig dag.

Agility i efteråret 2022

NYT I HKL:

Vi tilbyder agility-træning mandag formiddag for hunde, der er fortrolig med alle forhindringer og har gennemført et grundkursus. Vi starter mandag den 8/8 på vores træningsplads Lundtoftevej 222, 2800 Lyngby

Hvis du vil med på holdet skal du gå ind på vores hjemmeside http://www.hundeklubben-lyngby.dk,

Gå ind under kurser – agility og løfte skemaet til tilmelding af, udfylde det og sende det til loneweirup@gmail.com, senest fredag den 22/7. Derefter vil du modtage en mail, om du er kommet på holdt, samt træningsdatoer.

Dogdancing kursus i HKL forår 2022

Så starter HKL igen et trick kursus.

Dagsorden - Ordinær Generalforsamling HKL 2022

Dagsorden til generalforsamling 31/3-22

Hvalpemotivation forår 2022

Så er dagene igen ved at blive længere og vi får alle en større lyst til at komme ud med vores hunde.

Vi starter Hvalpehold op igen i starten af marts og træningen vil foregå om søndagen i marts og start april derefter overgå til tirsdag aften. Hvis du vil med på et af holdene skal du gå ind på vores hjemmeside http://www.hundeklubben-lyngby.dk/414574871 og løfte skemaet af, sætte det ind på en mail til hkl.hvalpe@gmail.com udfylde skemaet og sende det.

Sidste tilmelding er den 12/2 2022. Holdene vil blive udmeldt senest den 27/2 2022. Fordeling efter først til mølle-princippet.

Rallytræning forår 2022

Så lysner det i øst, og vores planer er, at få startet rally-holdene op igen i starten af marts.

Træningen vil som sædvanlig foregå lørdage. Hvis du vil med på et af holdene skal du gå ind på vores hjemmeside http://www.hundeklubben-lyngby.dk/414325463 og løfte skemaet af, sætte det ind på en mail til hkl.rally@gmail.com udfylde skemaet og sende det.

2021 Julehygge

Så er der invitation til julehygge fra hundeklubben.

Dagsorden til generalforsamling 30/9-21

Adresse og general forsamling d. 29/3 2021

Har du lige fået en hvalp, eller har din store hvalp brug for lidt mere, så er det tid til at melde sig til et af vores hold med forventet start den 6. april 2021
Træningen vil i starten foregå tirsdag aften HV1:18.00 – 19.00 og HV2:19.15 – 20.15. Hvis du vil med på et af holdene skal du gå ind på vores hjemmeside http://www.hundeklubben-lyngby.dk/414574871
og løfte skemaet af, sætte det ind på en mail til hkl.hvalpe@gmail.com udfylde skemaet og sende det. Sidste tilmelding er den 21/3 2021. Holdene vil blive udmeldt senest den 28/3 2021. Pladserne tildeles efter først til mølle-princippet.

Ordinær Generalforsamling HKL 2020

Så er der kommet indkaldelse til generalforsamling. Dette bliver d.16. juli på træningspladsen.

Husk egen stol. Se mere i filen.

Overskrift

Jeg er en paragraf. Klik her for at redigere mig og tilføje din egen tekst. Jeg er et godt sted at fortælle dine besøgende lidt om dig selv, og hvad din hjemmeside handler om.